maandag 21 december 2009


Nu heb ik het weer ... ik hoor over 15 cm sneeuw en ben jaloers.
Mogelijk omdat we er niet even uit kunnen, tijdens deze hoogdagen in het toeristische seizoen moet de motor blijven draaien.
Maar goed nieuws, de motor wordt bijgestuurd, opgedreven: vandaag ben ik begonnen met de selectieprocedures voor mijn assistente op kantoor - ik dacht steeds aan een vrouw.
Aan OMATHO (Office Malien de Tourisme et de l'Hôtellerie) vroeg ik enkele namen van kandidaten die toerisme studeerden; ik kreeg de contactgegevens van 6 jonge mensen en zag er vandaag 4. Het was een jonge man die er het beste uitkwam ...
De grote uitdaging is niet het vinden van de juiste persoon - weliswaar niet onbelangrijk - maar het uit handen geven van mijn werk!
Wordt zeker vervolgd.

Maar laat ons niet vergeten wat echt belangrijk is: Sira wil niet meer zitten en trekt of duwt zich aan wat ze maar te pakken krijgt recht.

2 opmerkingen:

els zei

wat is ze groot geworden!

M. zei

1. geen woorden voor het beeld van N´Yélé. Of tmoest prachtig of indrukwekkend zijn.
2. jaloers op die jongeman die voor jou werkt. hoe heet die jongen?
3. een lekker dingske, die Sira.