zaterdag 21 april 2007

hallo allemaal

Ik ben Ann en begin vandaag met bloggen.
Kort voor wie me niet kent : ik ben gehuwd met de Malinese Van. Samen richtten we in Bamako een reisbureau met gastenkamers op. We zijn nu ongeveer anderhalf jaar bezig en laat ons zeggen dat we momenteel vanuit de beginfase stilaan verder groeien.
We hebben twee melkchocoladen kindjes: N’Yélé is drie en Samba net één geworden.
Het is mijn bedoeling af en toe stukjes te schrijven over ons leven hier, over wonderbaar Afrika, over wonderbaarlijke reizigers, over deze wondere wereld.
Ik denk al een tijdje aan het neerschrijven van dit alles en hoop nu een vorm gevonden te hebben waaronder ik dat zal gaan doen.
Daar het Nederlands uiteraard voor mij nog steeds het vloeiendst gaat, zal het ook in deze taal gebeuren.
Ik ben van plan regelmatig foto’s te tonen. Maar dat is voor wanneer ons digitaal fototoestel hersteld is.

Een vraag die me bezig houdt is: waarom je leven zo te grabbel gooien in een blog? Het zal dat exhibitionistische trekje in mezelf zijn …

Geen opmerkingen: